Deze site gebruikt functionele en optionele cookies om de site te verbeteren.
18:00 - 23:00
Beton Nuit- tweedekansmarkt by night
FAQ:
Is er eten?
Ja, bij elke editie van Beton Nuit zijn er extra foodtrucks aanwezig!
Mag je eigen eten/drank meenemen?
Nee, eigen drank en/of eten meenemen is niet toegestaan.
Moet ik statiegeld betalen?
Bij het bestellen van een drankje betaal je de eerste keer €1 statiegeld. Daarna zal je hiervoor niet meer hoeven te betalen mits je je beker meeneemt bij het bestellen van een nieuw drankje. Geen dorst maar ook geen zin om de hele avond met je beker rond te lopen? Lever je beker in aan de bar in ruil voor een recycle token. Deze zijn niet om te ruilen voor geld, alleen voor een beker.
Waar kan ik mijn fiets parkeren?
Parkeer je fiets op het Beton-T terrein. NIET bij het fietsenrek van onze lieve buren van boulderhal STERK.
Zijn er parkeerplekken?
Er zijn maar een zeer beperkt aantal parkeerplekken. We raden aan met het ov of de fiets te komen.