Cookies

Deze site gebruikt functionele en optionele cookies om de site te verbeteren.

Cookie instellingen

Hier onder zie je een overzicht van de mogelijke cookies en verwante technieken.

Functionele cookies

Deze site gebruikt functionele cookies om de cookie instellingen op te slaan.

Aanvullende cookies

We gebruiken Google Analytics om onze bezoekers beter te begrijpen de site te verbeteren.

Sommige delen van de sites gebruiken embeds om te reserveren of om video’s te laten zien van externe sites als Youtube of Vimeo.

Accepteer alles
Gratis
Markt
Muziek
Terras
Beton-T
10 jul 2026
18:00 - 23:00

Beton Nuit- tweedekansmarkt by night

Wegens het succes van onze tweedekansmarkt, de Betonnerie, hebben we als extra editie een heuse avondmarkt gepland, Beton Nuit! Kom van 18:00 - 23:00 bij schemerlicht struinen over de betonplaat en scoor zoals altijd de beste vintage en handgemaakte parels.

Naast shoppen hebben we tijdens Beton Nuit een extra grote food court en warme klanken vanuit Studio-T.

Tot nu toe op de line up staan:
18:00 - 20:00 Repturez (DJ)
20:00 - 21:00 Elsa-Mae (singer songwriter)
21:00 - 23:00 Tinc (DJ)

FAQ:

Is er eten?
 Ja, bij elke editie van Beton Nuit zijn er extra foodtrucks aanwezig!

Mag je eigen eten/drank meenemen?
Nee, eigen drank en/of eten meenemen is niet toegestaan. 

Moet ik statiegeld betalen?
Bij het bestellen van een drankje betaal je de eerste keer €1 statiegeld. Daarna zal je hiervoor niet meer hoeven te betalen mits je je beker meeneemt bij het bestellen van een nieuw drankje. Geen dorst maar ook geen zin om de hele avond met je beker rond te lopen? Lever je beker in aan de bar in ruil voor een recycle token. Deze zijn niet om te ruilen voor geld, alleen voor een beker.

Waar kan ik mijn fiets parkeren?
Parkeer je fiets op het Beton-T terrein. NIET bij het fietsenrek van onze lieve buren van boulderhal STERK.

Zijn er parkeerplekken?
Er zijn maar een zeer beperkt aantal parkeerplekken. We raden aan met het ov of de fiets te komen.

VECHTCLUB - Tannowitkamp-142